Министарство културе и информисања образовало је радну групу за израду радне верзије Стратегије развоја система јавног информисања у Републици Србији до 2023. године, са Акционим планом за спровођење Стратегије.
Радна група има 15 чланова, представника новинарских и медијских удружења, државних органа и независних експерата. Чине је:
- Станко Црнобрња – филмски и телевизијски редитељ, продуцент и сценариста, теоретичар у области масовних комуникација и теорије телевизије – независни стручњак;
- Далила Љубичић – стручњак за маркетинг штампаних медија и принт продукцију- представница Асоцијације медија;
- Маја Раковиц – представница РАБ Србија и Одбора за електронске медије Привредне коморе Србије;
- Тамара Момиров – независни стручњак за заштиту интелектуалне својине, адвокат;
- Ненад Крајновић – независни стручњак за медијско право, адвокат;
- Дејан Николић – медијски предузетник, независни стручњак за дигиталне медије;
- Љиљана Смајловић – стручњакиња за слободу медија, новинарка- представница УНС-а;
- Тамара Скроза – стручњакиња за новинарску етику, новинарка-представница НУНС-а, АНЕМ-а, НДНВ-а, Локал Преса и Асоцијације онлајн медија;
- Дејан Масликовић – в.д. помоћника министра културе и информисања у Сектору за развој дигиталне истраживачке инфраструктуре у области културе и уметности;
- Проф. др Ирини Рељин – в.д. помоћника министра трговине, туризма и телекомуникација задужена за сектор телекомуникација;
- Милан Петковић – стручњак за медијско право, представник ПРОУНС-а и СИНОС-а;
- Чедомир Радојчић – стручњак за заштиту конкуренције, члан Савета Комисије за заштиту конкуренције;
- Миливоје Михајловић – новинар, директор Радио Београда, представник јавних сервиса;
- Иштван Боџони – представник Координације националних савета националних мањина и
- Милош Јанковић – в. д. помоћника министра културе и информисања задужен за јавно информисање и медије, уједно и координатор радне групе за израду радне верзије Стратегије развоја система јавног информисања у Републици Србији до 2023.године.
Договорено ја да нова медијска стратегија буде израђена до краја 2017. године, до када овај документ треба да буде усвојен од стране Владе Републике Србије.
Извор: www.kultura.gov.rs